Gyakran Istmételt Kérdések
A rendelését a webshopunkon keresztül tudja leadni, a kiválasztott terméket adja hozzá a kosárhoz, válassza ki a rendelni kívánt mennyiséget, majd a pénztárnál a megfelelő fizetési és szállítási módot kiválasztva megrendelheti a terméket. Lehetősége van telefonon is rendelést leadni az ügyfélszolgálati időben minden hétköznap 10.00 – 15.00 óra között a +36 1 300 9291 telefonszámon.
A szállítási költség egységesen az egész ország területére 1.500 Ft. Amennyiben 20.000 Ft felett rendel, abban az esetben a szállítás ingyenes! A kézbesítés minden esetben a Magyar Postán keresztül történik.
A 12:00-ig leadott rendeléseket belföldön várhatóan a következő munkanapon kézbesítjük. A Magyar Posta a megadott e-mail címen vagy telefonszámon értesít a kiszállítás várható időpontjáról. A kézbesítést megelőzően telefonon felveszi a kapcsolatot a címzettel.
Az MPL a küldeményt két alkalommal kísérli meg kézbesíteni a címzett részére. Amennyiben az első kézbesítési kísérlet nem vezetett eredményre, az MPL a küldemény érkezéséről és a kézbesítés megkísérléséről értesítőt hagy hátra. Ha a címzett telefonszáma feltüntetésre került a címiraton, az MPL egyeztet a második kézbesítési kísérlet helyéről és idejéről a címzettel. Sikertelen egyeztetés esetén az MPL a következő munkanapon ismét megkísérli a küldemény kézbesítését. A második kézbesítési kísérlet sikertelensége esetén az MPL a címhelyen ismételten értesítőt hagy, melyen feltünteti azt a postahelyet, illetve őrzési időt, ahol és ameddig a jogosult átveheti a küldeményt.
A webáruházban két fizetési lehetőség közül választhat: utánvéttel a csomag átvételekor a postásnak, amit kiegyenlíthet készpénzzel vagy bankkártyával, illetve a webshopunkban bankkártyás fizetéssel tud fizetni.
Igen. Az oldalunkon szereplő árak tartalmazzák az általános forgalmi adót.
Igen. Minden vásárlásról elektronikus számlát állítunk ki, amelyet e-mailben küldünk el a csomag kiszállítása előtt. Ezért is fontos, hogy valós és működő e-mail címet adjunk meg a rendelés leadásakor.
Küldje vissza hozzánk a terméket sértetlenül az előre egyeztetett címre (1118, Budapest, Homoród utca 18.), és valamilyen formában (email, telefon) jelezze, hogy szeretné visszakapni az árát. Átutalással tudjuk visszaküldeni a termék árát, az Ön által megadott bankszámlaszámra, legfeljebb 14 naptári napon belül. A termék visszajuttatásának költsége a vevőt terheli.
Amennyiben szeretnél rendelni külföldre, kérjük vedd fel velünk a kapcsolatot email-ben vagy telefonon, hogy egyeztethessünk a részletekről!